- Centerets åbningstid er 6.00-22.30 - herefter tilkobles alarmen automatisk.

- Medlemsskab er personligt og må ikke overdrages til andre - det samme gælder medlemskort. Overtrædelse kan medføre bortvisning.

- Adgang til centeret gælder kun medlemmer med gyldigt medlemskort, hal & rengøringspersonale. Det er ikke tilladt at tage venner med for at træne uden forudgående aftale. Overtrædelse medfører bortvisning.

- Aftale om prøvetimer kan fåes ved henvendelse på denne mail fitness@hog-hinnerup.dk

- Adgang til centeret uden for hallens normale åbningstid foregår via døren til højre for hal indgangen, henne ved Cafe´en.

- Der er overvågning i centeret da dette er ubemandet i mange timer. Labels er påsat der indikerer dette og findes synligt i centeret.

- Sidste person der forlader fitness salen sørger for at vinduerne er lukkede

-Vi har 4 omklædningsrum til rådighed. 2 til herrer og 2 til damer og de er lokaliseret i hallen

- Der er mulighed for at stille sin taske i et aflåseligt skab inden for indgangsdøren til centeret. Medbring egen lås

- Ved træning SKAL der benyttes indendørs sko - og lad nu være med at gå op i træningssalen med beskidte udendørs. Skal man op og kigge så tag dem af og gå i strømper.

- HOG tilbyder fitness træning til kr 139,- pr mdr for personer der allerede er medlem i en anden HOG afdeling. Dette indebærer IKKE som et tilbud til resten af familien eller hustanden såfremt disse ikke allerede er medlem i en anden HOG afdeling.

- Ved behov for wifi kode - benyttes hallens. Vores wifi er til brug for vores udstyr.

- Det er muligt at koble sig på centerets højtalere via bluetooth (JBL COMMERCIAL (F0) ) og høre sit eget musik. Hvis man benytter sig af denne mulighed, pointeres det at det skal være tåleligt for alle at lytte til. Radiostationer med god musik anbefales ved flere i salen. Lydstyrken er sat således at man ikke kan spille øredøvende højt.

Hogfitness